Proiect de licenta - Analiza și implementarea în Java a modelului arhitectural MVC - ID:02437 - Volum 96 pagini


Categoria : IT - Informatica 
Pentru a procura integral lucrarea contactați-ne! (+373) 68 484 557

Introducere
 
I. Analiza domeniului de studiu
1.1. Informatizarea comunicarii în societate
1.1.1. Procesul de informatizare a societații
1.1.2. Evoluția  comunicarii
1.1.3. Comunicarea prin intermediul telefoniei mobile
1.2. Concepte generale și analiza sistemelor deja existente
1.2.1. Utilizarea dispozitivelor mobile
1.2.2. Repozitorii interactive și librării pentru smartphone-uri
1.2.3. Soluții deja existente
1.3. Platforma de dezvoltare a sistemului informațional
1.3.1. Telefoane inteligente și sistemele lor de operare
1.3.2. Cele mai raspîndite platforme de dezvoltare pentru telefoanele inteligente
1.3.3. Selectarea argumentată a SO Android  ca platformă de dezvoltare
 
II Proiectarea sistemului
2.1. Metoda de proiectare a sistemului informațional
2.1.1. Ciclul de viață al sistemelor informaționale
2.1.2. Analiza fazelor ciclului de viață
2.1.3. Selectarea argumentată a ciclului de viață de tip cascadă pentru sistemul creat
2.2. Modelarea sistemului informațional folosind UML
2.2.1. Analiza diagramei cazurilor de utilizare
2.2.2. Analiza diagramelor de activități
2.2.3. Analiza diagramelor de secvență și colaborare
2.2.4. Analiza diagramelor de stări
2.2.5. Analiza diagramei de clase
2.2.6. Analiza diagramei de componente
2.2.7. Analiza diagramei de desfășurare
2.3. Proiectarea bazei de date pentru sistemul informatic
2.3.1. Metode de stocare a datelor în Android
2.3.2. Structura bazei de date a sistemului informațional
 
III Realizarea sistemului informațional
3.1. Șabloane de programare utilizate
3.1.1. Aspecte generale despre necesitatea utilizării șabloanelor de programare
3.1.2. Implementarea șablonului Singleton
3.1.3. Implementarea șablonului Observer
3.1.4. Implementarea șablonului Factory Observer
3.2. Comunicarea client server
3.2.1. Standartele de comunicare REST
3.2.2. Protocoale de comunicare client-server
3.2.3. Cererile http de comunicare cu serverul
3.3. Crearea designului aplicației
3.3.1. Crearea elementelor grafice folosind XML
3.3.2. Crearea elementelor grafice de bază ListView și GridView
3.3.3. Analiza design-ului procedural versus cel declarativ de interefețe și formulare
 
IV Descrierea aplicației
4.1. Descarcarea aplicației
4.1.1. Platforma Google Play prezentare generală
4.1.2. Contul Google și cautarea aplicației pe Google Play
4.1.3. Descarcarea și instalarea aplicației
4.2. Descrierea detaliată a aplicației
4.2.1. Ecranul de pornire și obțiunea de schimbare a limbii
4.2.2. Analiza opțiunilor din meniul de navigare 
4.2.3. Gestionarea SMS-urilor de catre utilizator
4.2.4. Feedbackul utilizatorului
4.2.5. Optiunea de cautare
 
V Argumentarea economică
5.1. Cercetări de marketing
5.2. Planul calendaristic
5.3. Analiza SWOT
5.4. Analiza costurilor de producție
5.4.1. Calcularea activelor materiale și nemateriale pe termen lung
5.4.2. Calcularea consumurilor directe materiale și nemateriale
5.4.3. Calcularea consumurilor indirecte
5.4.4. Calcularea veniturilor angajaților
5.5. Costului de producție, profitul și rentabilitatea economică
 
Concluzii
Bibliografie
Anexe